ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آیا مدارس سنندج و کردستان فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۸۵۶۰
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
آیا مدارس سنندج و کردستان فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟
جزئیات تعطیلی مدارس در شهرستان سنندج اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانداری سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس ابتدایی شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان سنندج برای فردا یکشنبه غیرحضوری شد.

بر این اساس و به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرماندار، مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستاهای این شهرستان فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس روستایی شهرستان قروه

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان قروه هم با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان قروه، فردا یکشنبه فعالیت تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه و سریش ِآباد با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی هم تعطیل است.

تعطیلی مدارس بخش بلبان آباد دهگلان

اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز اعلام کرد با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا یکشنبه فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر بلبان آباد و روستاهای بخش بلبان آباد و مدارس متوسطه اول سطح روستاهای این بخش در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این بخش در روز یکشنبه هشتم بهمن تعطیل است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->